Stoppen met verkopen - Zorg dat je invloed krijgt op het inkoopproces

Toegang tot website

 

Toegangscode aanvragen

Cover Boek Stoppen met Verkopen
 

Ooit was ik de manager van Joost Sliphorst

Hij was toen zelf de baas van een groep accountmanagers, en daardoor verantwoordelijk voor een grote groep klanten van KPN. Hij weet dus waar hij over schrijft. Ook toen al liet hij blijken een duidelijke visie te hebben op de aanpak van het verkoopproces en dan met name op de voorbereiding daarop en het sturen op het behalen van het vooraf bepaalde resultaat. Hij was daar zeer op gespitst en bereikte daarmee ook resultaat.

Toen hij op een avond langs kwam om mee te delen dat hij zijn verworven kennis en opgedane ervaring ging omzetten in consultancy en trainingen was ik niet verrast (en eigenlijk ook niet blij). Nu zie ik dat hij als ondernemer een goed verkopend product in de markt heeft gezet. En ook dat hij weer de opgedane kennis en ervaring wil doorgeven.

De vorm, dit boek verraste me wel. Joost is naar mijn mening geen schrijver van nature, maar dat blijkt geen beperking. Integendeel, dit boek geeft in “snelle” termen weer waar het in het verkoopproces om gaat. Hij / zij die dit overneemt zal er voordeel uit halen!

Ad de Bruijne
Regiodirecteur KPN Zuid Oost
Nederland