Stoppen met verkopen - Zorg dat je invloed krijgt op het inkoopproces

Toegang tot website

 

Toegangscode aanvragen

Cover Boek Stoppen met Verkopen
 

Zoeken en vinden

Stel je voor dat je net begonnen bent als nieuwe salesmanager of commercieel directeur. Dan bruis je toch van energie om te laten zien wat je waard bent. De weg naar succes ligt voor je. De grote vraag is natuurlijk hoe pak je dat aan. Hoe ga jij het verschil maken? Wat gaan je (potentiële) klanten merken van je komst? Wat gaan je mensen van je leren? Hoe zweep je het salesvolk op en hoe zorg je ervoor dat ze effectief en efficiënt te werk gaan. Welke boodschap heb je voor ze en met welke oneliners draag je je aanpak uit. De eerste suggestie staat op de kaft van dit boek; Stoppen met verkopen. Zie je het al voor je, een zaal vol ervaren en getrainde verkopers en jij roept als nieuwbakken salesbaas; Stoppen met verkopen. De aandacht heb je dan wel. Dat is verzekerd. Maar heb je ook een consistent verhaal voor je verkopers om het te onderbouwen. Dat verhaal is de inhoud van dit boek.

Hoe beïnvloed je het inkoopproces? Hoe achterhaal je in een vroeg stadium of een potentiële klant daadwerkelijk bereid is van je te kopen? Hoe maak je echt contact met je gesprekspartner? Waarop stuur je dan je verkooporganisatie aan? Als je denkt dat je het lef hebt om die oneliners te gebruiken. Zorg dan dat je dit boek eerst leest, dan heb je ook het verhaal om ze te onderbouwen. De methode is beproefd in de praktijk en succes is verzekerd als je het echt implementeert.

Ivor Kusters
General Manager
KPN Zuid Oost Nederland